Publicat pe Un comentariu

Egipt. Paradise Island.

Salutare dragilor, nu v-ati plictisind citind despre excursia la Luxor si Valea Regilor? Eii, daca nu, hai sa va mai povestesc cate ceva din ce am facut pe acolo.

Dupa vizita la temple si morminte, era cazul sa facem ceva mai vesel, mai antrenant. Si auzisem eu de Insula Paradisului de la un prieten. ca e fain ca faci snorkeling, etc. Vorbesc cu „haremul”, trebuia sa le cer si lor aprobarea. Oi fi fost eu Alibaba, dar daca tabarau toate trei pe mine, era vai mama mea. Isi dau si ele acordul, problema era ca din 3 sirene nici una nu stia sa inoate. Le-am dat curaj ca sunt veste de salvare si o sa aibe langa ele un arab musculos care sa le ajute in caz ca iau apa pe nas. Numai bine, ma mai lasau si pe mine sa respir. Clar mi-o iau pentru vorbele astea. Bine ca sunt departe pe mare, inca o buna perioada de timp. Pana ajung acasa le trece.

Nu va spun reactia celor din echipajul vaporasului, cand au auzit ca toate 3 sunt cu mine. Au belit niste ochi cat cepele si am devenit instantaneu vedeta. Toata perioada de mars pana la insula au fost doar pe langa noi, facandu-ne fel de fel de turbane din prosoape si poze in toate pozitiile.

Dar, hai sa termin cu introducerea, ca iar o lungesc si sigur va plictisesc si sa trecem la adevarata aventura. Ne imbarcam pe vaporas si punem prova pe insula, nu inainte de a face un mic stop pentru a admira giubuslucurile unei famili de delfini, ce sareau in prova vasului si pe langa el, bucurosi foc ca le apreciam spectacolul.

Va dati seama ca toti eram cand intr-un bord, cand in altul. Ma uitam la micuta ambarcatiune ca se canarisea cand ne miscam noi din bord in bord. Stateam si ma gandeam, din punct de vedre profesional, ca nu prea e corect ce facem, dar barcuta avea destul de buna stabilitate. Si apoi ca sa urmaresti joaca acelor simpatice mamifere acvatice, merita sa faci o baie pana la urma. In caz de tumba la balta te salvau ei, delfinii.

Ajungem si la Insula Paradisului, cum era numit acel petec de nisip in mijlocul Marii Rosii.

Frumos aranjat si gandit. Cu umbrele facute din frunze de palmier si pernute sub ele. Cum erau facute, nu inalte, ci joase, iti dadea un sentiment de intimitate cand stateai sub ele. Un barulet dragut, lucru care l-am bunghit din prima, cu bere rece, intr-adevar cam scumpa (5 euro o bere), dar ce nu face omul cand ar vrea ceva rece pe arsita aia.

Organizatorii, ne-au lasat sa ne balacim si sa exploram o bucata de timp pana sa ne luam echipamentul de snorkeling si sa mergem in larg. Asa ca am profitat si tusti in apa calda la balaceala.

Ne-am balacit noi pe acolo dupa care adunarea la barcuta sa mergem sa ne snorkelim.

Sa va spun drept dupa aventura mea cu snorkelingul din Rodhos, pe plaja Anthony Quin, nu eram asa doritor. Acolo nu prea am fost impresionat de ce era sub apa. Ceva pesti, stanci mai mult, nimic asa special. Eii aici in schimb, total diferit. O adevarata feerie sub apa. Reciful de corali, atat de frumos, multitudinea de pesti de fel de fel de marimi, si atat de viu colorati, te facea sa nu mai iesi din apa. Era ceva magic, acolo in adancuri. Am zis ca ma intorc in Egipt, doar pentru snorkeling si o sa incerc si scufundari. Cu butelia in spate sa cobori pana aproape de fund cred ca e si mai frumos decat snorkelingul, unde vezi doar de sus, nu te poti scufunda prea mult, daca nu ai experienta, sa inoti printre bancurile de pesti, care aratau ca un curcubeu sub apa.

Frumos nu? Abia astept o noua aventura de genul asta. Viitoarea o sa fie si pe sub apa cum am zis, cu butelii in spate. Nu ma las pana nu o fac si pe asta.

Cum tot ce e frumos are un sfarsit, ne intoarcem la mal plini de voie buna si incantati de ce am vazut, unde luam pranzul, dupa care lalaiala pe plaja inca vre-o 2 ore, cand se facu timpul de intors spre main land.

Punem prova pe debarcaderul de unde am plecat dimineata si ajungem in culorile unui frumos apus. Ne despartim de haiosii nostri ghizi, care au facut o atmosfera de petrecere toata excursia, cu promisiunea ca ne vom revedea curand intr-o noua aventura de genul asta.

Ca sa va dati seama cat de fain a fost si ce distractie am avut,  urmariti filmuletul urmator. Sper sa va placa si sa mergeti si voi sa vedeti cat de frumos e si ce senzatie ai, cand privesti acea fantastica lume a adancurilor.

Dragilor astea fiind zise, va zic stati aproape, ca mai am de povestit, inca o aventura la snorkeling, plus safari in desert, plus cireasa de pe tort, excursia la Piramide.

Numai bine pana data viitoare.

Anunțuri publicitare

Un comentariu la „Egipt. Paradise Island.

1. Sunt îndrăgostită iremediabil de Marea Roșie. Uite c-am fost de multe ori pe mare, dar n-am avut noroc niciodată să văd niște delfini acolo în mediul lor natural. Curând voi ajunge din nou în Egipt și de abia aștept să fac scufundări. M-am înscris pentru cursul PADI și am emoții mari.